Gy.I.K.
Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?
A vásárláshoz nincs szükség regisztrációra.
Okostelefonon és tableten is tudok vásárolni?
Igen, minden eszközön elérhető web áruházunk.
Hogy adhatom le a rendelésem?
Rendelését a www.fuggonyoazis.hu online felületén tudja leadni. A termékeket a kosárba helyezés gombbal tudja kiválasztani és ezután a pénztárnál a számlázási és szállítási adatok megadását követően tudja véglegesíteni a megrendelését.
Lehetséges e-mailben, vagy telefonon is rendelni?
Nem, sajnos ezeken a kommunikációs csatornákon nem lehetséges rendelést leadni.
Hogyan tudom jelezni, ha egyedi kérésem van a rendeléssel kapcsolatban?
A Kosár oldalon található egy „Megjegyzések a rendeléshez” rovatot, ahova minden plusz információt, kérést be lehet írni.
Fizetés és kiszállítás:
Mikor kapom meg a rendelés visszaigazolását?
A megrendelés visszaigazolását e-mailben kapja meg a rendelés elküldését követően.
Nem kaptam meg a rendelésem visszaigazolását, mit tegyek?
Kérjük nézze meg a spam mappáját is, ha ott sem találja kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén.
Szállítás előtt felveszik velem a kapcsolatot ?
Igen a szállítmányozó cég felveszi Önnel a kapcsolatot 1-2 nappal a termék leszállítása előtt.
Kérhetem a szállítást külföldre?
Nem szállítunk csomagot külföldre.
Átvehetem a rendelésemet személyesen is?
Személyes átvételre egyenlőre nincs lehetőség, áruházunk online értékesítést folytat.
Mikor szállítják ki a megrendelésem?
- A feladás időtartamát a termékeknél találja a termék leírásban, miközben ha több terméket rendel egy megrendelésben mindig a leghosszabb feladási időt kell alapul venni.
- A szállítási idő szállítási módtól függően 3-4 munkanapot vessz igénybe.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Online vásárlás esetén fizethetsz online bankkártyával, vagy csomagküldés esetén készpénzes
utánvéttel, illetve bankkártyás utánvéttel a futárnál.
Milyen bank és hitelkártyával fizethetek?
Mastercard, Maestro és Visa.
Hogyan kapom meg a számlát?
Számlát a csomagfeladás napján a rendelésnél megadott email címre küldjük ki PDF fájl formátumban.
Mit tegyek ha a futárszolgálat meghozza az árut?
Az áru átvételekor a Vevő köteles ellenőrizni, hogy a küldemény eredeti csomagolása nem sérült-e, és hogy a küldeményen nincsenek-e károsodásra utaló nyilvánvaló nyomok. Az áru átvételi jegyzőkönyvének aláírásával a Vevő igazolja, hogy a küldeményt sérülés mentesen veszi át. Amennyiben az átvételkor a küldeményen károsodásra utaló nyilvánvaló nyomok vannak, a Vevő megtagadja a küldemény átvételét.
Termékvisszaküldés és reklamáció
El tudok állni a vásárlási szerződéstől?
- Az áru visszaszolgáltatása – A szerződéstől való elállás A fogyasztónak minősülő Vevőnek joga van a fogyasztó és a vállalkozás közötti részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet 20.§-a értelmében a szerződéstől az áru 4.5. pont szerinti átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni.
A terméktől csak eredeti bontatlan állapotban tudd elállni.
Hogy tudok terméket reklamálni?
Reklamációs igény benyújtása előtt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén.
A reklamáció benyújtásához a következőkre lesz szüksége
- számla a vásárlásról
- reklamációs dokumentum/ reklamált termék
- fényképes dokumentáció
Ingyenes a visszaküldés?
Az árukat a saját költségén küldi vissza. A szállítás költségét csak abban az esetben térítjük vissza, ha jogos a reklamáció.
Milyen formában kaphatom vissza a pénzt?
A kártyás fizetés esetén, az összeget a vásárlásnál használt bankkártyára utaljuk vissza . Az utánvétes fizetés esetén a regisztrált címre kézbesítjük.
Nem kaptál választ, vagy szeretnél nekünk üzenni?
Vedd fel velünk a kapcsolatot itt és szívesen válaszolunk bármilyen kérdésedre!