Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gy.I.K.

Kell-e regisztrálnom a vásárláshoz?

A vásárláshoz nincs szükség regisztrációra.

Okostelefonon és tableten is tudok vásárolni?

Igen, minden eszközön elérhető web áruházunk.

Hogy adhatom le a rendelésem?

 Rendelését a www.fuggonyoazis.hu  online felületén tudja leadni. A termékeket a kosárba helyezés gombbal tudja kiválasztani és ezután a pénztárnál a számlázási és szállítási adatok megadását követően tudja véglegesíteni a megrendelését.

Lehetséges e-mailben, vagy telefonon is rendelni?

Nem, sajnos ezeken a kommunikációs csatornákon nem lehetséges rendelést leadni.

Hogyan tudom jelezni, ha egyedi kérésem van a rendeléssel kapcsolatban?

A Kosár oldalon található egy „Megjegyzések a rendeléshez” rovatot, ahova minden plusz információt, kérést be lehet írni. 

 

Fizetés és kiszállítás:

Mikor kapom meg a rendelés visszaigazolását?

A megrendelés visszaigazolását e-mailben kapja meg a rendelés elküldését követően.

Nem kaptam meg a rendelésem visszaigazolását, mit tegyek?

Kérjük nézze meg a spam mappáját is, ha ott sem találja kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén. 

KAPCSOLAT

Szállítás előtt felveszik velem a kapcsolatot ?

Igen a szállítmányozó cég felveszi Önnel a kapcsolatot 1-2 nappal a termék leszállítása előtt.

Kérhetem a szállítást külföldre?

Nem szállítunk csomagot külföldre.

Átvehetem a rendelésemet személyesen is?

Személyes átvételre egyenlőre nincs lehetőség, áruházunk online értékesítést folytat.

Mikor szállítják ki a megrendelésem?

- A feladás időtartamát a termékeknél találja a termék leírásban, miközben ha több terméket rendel egy megrendelésben mindig a leghosszabb feladási időt kell alapul venni.

- A szállítási idő szállítási módtól függően 3-4 munkanapot vessz igénybe.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Online vásárlás esetén fizethetsz online bankkártyával, vagy csomagküldés esetén készpénzes
utánvéttel, illetve bankkártyás utánvéttel a futárnál.

Milyen bank és hitelkártyával fizethetek?

Mastercard, Maestro és Visa.

Hogyan kapom meg a számlát?

Számlát a csomagfeladás napján a rendelésnél megadott email címre küldjük ki PDF fájl formátumban.

Mit tegyek ha a futárszolgálat meghozza az árut?

 Az áru átvételekor a Vevő köteles ellenőrizni, hogy a küldemény eredeti csomagolása nem sérült-e, és hogy a küldeményen nincsenek-e károsodásra utaló nyilvánvaló nyomok. Az áru átvételi jegyzőkönyvének aláírásával a Vevő igazolja, hogy a küldeményt sérülés mentesen veszi át. Amennyiben az átvételkor a küldeményen károsodásra utaló nyilvánvaló nyomok vannak, a Vevő megtagadja a küldemény átvételét.

 

Termékvisszaküldés és reklamáció

El tudok állni a vásárlási szerződéstől?

Az áru visszaszolgáltatása – A szerződéstől való elállás A fogyasztónak minősülő Vevőnek joga van a fogyasztó és a vállalkozás közötti részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet 20.§-a értelmében a szerződéstől az áru 4.5. pont szerinti átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni.

A terméktől csak eredeti bontatlan állapotban tudd elállni.

 Hogy tudok terméket reklamálni?

 Reklamációs igény benyújtása előtt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén.

KAPCSOLAT

A reklamáció benyújtásához a következőkre lesz szüksége

-  számla a vásárlásról

- reklamációs dokumentum/ reklamált termék

-  fényképes dokumentáció

Ingyenes a visszaküldés?

Az árukat a saját költségén küldi vissza. A szállítás költségét csak abban az esetben térítjük vissza, ha jogos a reklamáció.

Milyen formában kaphatom vissza a pénzt?

A kártyás fizetés esetén, az összeget a vásárlásnál használt bankkártyára utaljuk vissza . Az utánvétes fizetés esetén a regisztrált címre kézbesítjük. 

Nem kaptál választ, vagy szeretnél nekünk üzenni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot itt és szívesen válaszolunk bármilyen kérdésedre!